6/13/2020

"გავერთიანდეთ! გავაკეთოთ ერთიანი დიდი სია..." - სააკაშვილი ოპოზიციას მიმართავს



სა­ქარ­თვე­ლოს ყო­ფი­ლი პრე­ზი­დენ­ტი მი­ხე­ილ სა­ა­კაშ­ვი­ლი ოპო­ზი­ცი­ურ პარ­ტი­ებს ერ­თი­ა­ნი სა­არ­ჩევ­ნო სიის შექ­მნის­კენ მო­უ­წო­დებს.

„მინ­და ჩემი პო­ზი­ცია გა­მოვ­თქვა მო­ახ­ლო­ე­ბულ არ­ჩევ­ნებ­თან და­კავ­ში­რე­ბით, სა­დაც ქარ­თვე­ლი ხალ­ხის გა­მარ­ჯვე­ბას ამ ყა­ჩა­ღე­ბის ბან­და­ზე და მთა­ვარ ყა­ჩაღ­ზე ალ­ტერ­ნა­ტი­ვა უბ­რა­ლოდ არ გა­აჩ­ნია. გა­მოწ­ვე­ვა არის ძა­ლი­ან დიდი და რა თქმა უნდა, ივა­ნიშ­ვი­ლი თა­ვი­სით არა­ფერს არ დათ­მობს. ამი­ტომ, მი­ვე­სალ­მე­ბი ნე­ბის­მი­ერ ნა­ბიჯს, რო­მე­ლიც კო­ორ­დი­ნა­ცი­ას უწევს ოპო­ზი­ცი­ის ჯგუ­ფე­ბის მოქ­მე­დე­ბას. ვი­ნა­ი­დან, ასე­თი რე­ჟი­მე­ბის წი­ნა­აღ­მდეგ ძა­ლე­ბის გა­ერ­თი­ა­ნე­ბის გა­რე­შე ძნე­ლია მოქ­მე­დე­ბა.

მი­ვე­სალ­მე­ბი იმ ნა­ბი­ჯებს, რო­მე­ლიც გა­და­იდ­გა მა­ჟო­რი­ტა­რო­ბის კუ­თხით კო­ორ­დი­ნა­ცი­ის... მაგ­რამ მე მინ­და ვთქვა, რომ ახლა არის სი­ტუ­ა­ცია, რო­დე­საც ყვე­ლამ უნდა გა­დავ­დოთ ამ­ბი­ცი­ე­ბი გვერ­დზე და გა­ვა­ერ­თი­ა­ნოთ მთლი­ა­ნად ყვე­ლა ოპო­ზი­ცი­უ­რი ჯგუ­ფი ერ­თი­ან სი­ა­ში - ეს არის ერ­თი­ა­ნო­ბის ყვე­ლა­ზე ზუს­ტი და სწო­რი ფორ­მა! ასე­თია სა­ქარ­თვე­ლოს წინა გა­მოც­დი­ლე­ბაც და ასე­თია მსოფ­ლი­ოს გა­მოც­დი­ლე­ბაც.

გა­ვერ­თი­ან­დეთ! გა­ვა­კე­თოთ ერ­თი­ა­ნი დიდი სია... ად­გი­ლე­ბი გა­და­ნა­წილ­დეს ეს ჩემ­თვის სუ­ლერ­თია, მაგ­რამ ალ­ბათ, პარ­ტი­ე­ბის რე­ი­ტინ­გე­ბით და მხარ­და­ჭე­რის მი­ხედ­ვით და ეს ად­ვი­ლი და­სად­გე­ნია და შემ­დეგ ერ­თი­ა­ნი ფრონ­ტით შე­ვუ­ტი­ოთ ივა­ნიშ­ვილს! ჩვენ ყვე­ლამ ერ­თად უნდა გა­ვი­მარ­ჯვოთ! ჩვენ ყვე­ლამ ერ­თად უნდა გა­დავ­ლა­ხოთ ეს უბე­დუ­რე­ბა რაც ახლა ხდე­ბა...

სა­ქარ­თვე­ლომ უნდა გა­აგ­რძე­ლოს გან­ვი­თა­რე­ბა! ერ­თი­ა­ნი სია, ერ­თი­ა­ნი ძალა და გა­მარ­ჯვე­ბა ქარ­თვე­ლი ხალ­ხის­თვის! მე მზად ვარ, გან­ვი­ხი­ლო ყვე­ლა­ნა­ი­რი წი­ნა­და­დე­ბე­ბი ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით და იმე­დია, დის­კუ­სია გა­იხ­სნე­ბა და რა­ღაც შე­დე­გე­ბამ­დე აუ­ცი­ლებ­ლად მი­ვალთ”, - აცხა­დებს მი­ხე­ილ სა­ა­კაშ­ვი­ლი.