12/14/2022

ნიკა ჩიტიშვილი-მესამყაროები

 G-D-Em-C


ვიღაცა ვიღაცას სიყვარულს უხსნის ვიღაცა სამყაროს ოცნებებს ჩუქნის ვიღაცა გიტარას აკორდებს უთმობს ვიღაცა შოკოლადს არავის უყოფს. ვიღაცა დაორთქლილ მინაზე ხატავს ვიღაცა ცრემლებს საბნისქვეშ მალავს ვიღაცა ავტობუსს ტყუილად უცდის ვიღაცას სიტყვა მიყვარხარ უკვირს. ოცნება ღამეში წყვდიადსუმღეროდა და მონატრება უფერულდებოდა სიყვარულში ვნებები იღვრებოდა შენი თვალები მელანდებოდა. და მე მიყვარხარ ამ ცაზე მეტად მესამყაროები ნოტებთან ერთად შენმჭირდები სუნთქვაზე მეტად მოგეფერები ფერებზე მეტად. და მე მიყვარხარ ამ ცაზე მეტად მესამყაროები ნოტებთან ერთად შენმჭირდები სუნთქვაზე მეტად მოგეფერები ფერებზე მეტად. ესთვალები იცრემლებოდა გულში წვეთები იღვენთებოდა და ოცნებები მეფანტებოდა მე ის გოგონა მენატრებოდა. ის გაზაფხულია ყვავილში ჩამთბარი და დილის ნამია ბალახზე დამდნარი ის ოცნებაა სიგიჭედ ქცეული სიყვარულია ვნებები დამთვრალი. და მე მიყვარხარ ამ ცაზე მეტად მესამყაროები ნოტებთან ერთად შენ მჭირდები სუნთქვაზე მეტად მოგეფერები ფერებზე მეტად. და მე მიყვარხარ ამ ცაზე მეტად მესამყაროები ნოტებთან ერთად შენ მჭირდები სუნტქვაზე მეტად მე მოგეფერები ფერებზე მეტად. მე მიყვარხარ ამ ცაზე მეტად მესამყაროები ნოტებთან ერთად შენ მჭირდები სუნტქვაზე მეტად მე მოგეფერები ფერებზე მეტად … ფერებზე მეტად … მესამყაროები … მესამყაროები … მესამყაროები ნოტებთან ერთად.