4/21/2013

გენო ნადირაშვილი – პატარა გოგო(Geno Nadirashvili (Orera) – Patara gogo)





Em________Am_____Em
 ბიჭი გოგოს წერილსა სწერს
Em________Am_____Em
 არ გაგვიგოს ვინმემ ცუდათ,
Am___D7__G___Em
 ნეტავ იმას ვისაც ესმის
C______F#__H7___Em
 სიყვარულის აბდაუბდა,
 ერთ სიმღერას მღერის მუდამ
 სხვა სიმღერა აღარ უნდა.

მისამღერი:
Am___D7____G_____Em
 პატარა გოგო და პატარა მთაწმინდა
C___F#______H7____E7
 პატარა ცა მინდა, პატარა მზე
Am_____D7________G_________Em
 მე თუ ვარ დღესა ვარ, დარდი ვარ, კვნესა ვარ
C_________F#_____H7_______Em
 ხვალ იქნებ არ ვიყო ამ ქვეყნად მე.

ყურადღებას აღარ გვაქცევს
 დაიხურა ზეცა ქუდად
 ქუჩებს ელაპარაკება
 წავიდა და არ დაბრუნდა,
 ფეხით მიდის გულის წორთან
 ფაიტონიც აღარ უნდათ.

მისამღერი..

სხვის დუდუკზე არ იცეკვებს
 ცხრა ხელმწიფემ ბრძანოს თუნდაც,
 თუმცა კვალი აერია
 არ გაივლის მაინც მრუდად,
 თბილისელი ბიჭი ქვია
 ისე მღერის როგორც უნდა.

მისამღერი X2