7/30/2018

სტატისტიკები და ტენდენციები სოციალურ მედიაზე

თითქმის ყველა თანხმდება იმაზე, რომ სოციალური მედია საუკეთესო პლატფორმა  ეფექტური კომუნიკაციის დასამყარებლად, რომელიც ერთ–ერთ მთავარ როლს თამაშობს კომპანიის მარკეტინგულ აქტივობებში.  სოციალური მედია საშუალებების დახმარებით მომხმარებელი მუდამ ჩართულია მისთვის საინტერესო პროცესებში.
თქვენი სოციალური მედიის აქტივობები რომ იყოს ეფექტური, გთავაზობთ სოციალური მედიის უახლოეს სტატისტიკებს:
  • ონლაინ მომხმარებლის 95%კომპანიაში არსებულ სიახლეებს სოციალური მედიის საშუალებით ეცნობა, მათი ასაკი 18–დან 34–ე წლამდეა
  • ვიზუალური კონტენტი 40-ჯერ ეფექტურია სოციალურ საიტებზე ვიდრე სხვა სახის კონტენტი – სოციალურ მედიას რომელიც მდიდარია ფოტო/ვიდეო მასალით გაცილებით მეტი მომხარებელი ჰყავს
  • მარკეტერების 60% ვიდეო მარკეტინგს must have–ად თვლის
  • Live ვიდეო ჰიტია! მარკეტერების 50% Facebook-ის მეშვეობით იყენებს live video სერვისს
  • Facebook და YouTube სოციალურ მედიაში ტოპ პოზიციებს არ თმობენ
  • მარკეტერების 86% რეგულარულად იყენებენ Facebook ad-ს , როდესაც Tweeter Ad მომხარებელi მხოლოდ 18% შეადგენს



Facebook
  • კვლევების თანახმად, პროდუქტის შეძენის გადაწყვეტლებაზე  მომხარებლის 52%–ზე  გავლენა Facebook-მა მოახდინა
  • სოციალური მედიის წარმოებმა უმნიშვნელოვანესია ყველა ბიზნესისათვის
  • 40 მილიონი აქტიური მცირე ზომის ბიზნესია facebook-ზე, მათგან 2 მილიონი იყენებს facebook რეკლამას. შესაბამისად, ყველა მცირე ზომის ბიზნესისთვის აუცლებელია გაითვალისწინოს ფეისბუქის რეკლამა
  • ბოლო მონაცემებით, ვიდეოს ატვირთვა ხდება პირდაპირ Facebook გვერდზე , 2016 წლის თებერავლში Facebook –ზე ატვირთული იყო 4.4 მილიონი ვიდეო და რომელთაც 199 მილიარდი ნახვა ქონდათ
  •  Facebook პოსტის განსათავსებლად საუკეთესო დროდ ითვლება ოთხშაბათი, შუადღის 3 საათი. ასევე მისაღები საათებია შუადღის 1–დან 4საათამდე. Facebook იძლევა auto schedule პოსტის გაკეთების საშუალებას
  • ყოველდღიურად Facebook-ს ემატება 500, 000 მომხარებელი, ხოლო ყოველ წამს 6 ახალი პროფილი
  • 81 მილიონი “fake” პროფილია Facebook-ზე დაფიქსირებული

Twitter
  • 3 მილიარდი პროფილიდან აქტიური მხოლოდ 320 მილიონია
  • საშუალოდ, თვითერის მომხარებელს 208 follower ჰყავს
  • 500 მილიონი თვითი იდება ყოველდღიურად, 6, 000 თვითი ყოველ წამს
  • მხოლოდ 8% იყენებს თვითერს როგორც მარკეტინგის პლატფორმას ამერიკის შეერთებბული შტატებში
  • გამოკითხვის თანახმად 77% ადამიანს აქვს დადებითი განწყობა იმ კომპანიის მიმართ რომელსაც აქვს აქტიური თვითერის პროფილი
  • სტატუსს რომელსაც თან ერთვის ბმული უფრო მეტად იქცევს ყურადღებას (92%) ვიდრე ბმულის გარეშე. კონტენტის ნახვის შანსი გაცილებით დიდია ბმულის დართვის შემთხვევაში
  • სტატუსის შინაარსი გაცილებით მნიშვნელოვანია ვიდრე თან დართული „ჰეშთეგები“ და „სმაილები“

Instagram
  • ყოველდღიურად ინსტაგრამს 400 მილიონი აქტიური მომხარებელი ჰყავს
  • ყოველდღიურად ინსტაგრამს 80 მილიონი ფოტო ემატება
  • ბოლო მონაცემებით ინსტაგრამი ყველაზე კარგი პლატფორმაა მარკეტერებისთვის
  • ინსტაგრამის მომხარებლების დიდი ნაწილი (90%) 35 წელს ქვევითაა
  • ინსტაგრამზე ატვირთულ ფოტო რომელიც დალინკულია სხვა აქაუნთზე 79%–ით მეტი ნახვა აქვს

YouTube

  • ყოველდღიურად იუთუმბზე ატვირტულ ვიდეოებს 8 მილიარდი ნახვა აქვთ 500 მილიონი მომხარებლისგან
  • იუთუბზე შესაძლებელია ვიდეოების 76 ენაზე ყურება
  • ვიდეო მარკეტინგის ზრდსთან ერთად იუთუბი ერთ–ერთი აუცილებელი პლატფორმაა ყველა ბიზნესისათვის
  • იუთუბის მომხარებლის დიდი ნაწილი ვიდეოს მობილური ტეელფონის მეშვეობით უყურებს და ვიდეოს ხანგრძლივობა 40 წუთს არ აღემატება
  • ყოველ წუთს იუთუბს 300 საათის ვიდეო ემატება
  • ყოველთვიურად იუთუბზე 3.25 მილიარდი საათის ვიდეოს ნახვა ხდება
  • საშუალოდ იუთუბზე 1, 000. 000. 000 ვიდეოს უყურებენ ყოველდღიურად
  • ამერიკაში ოპერირებული მცირე კომპანიების მხოლოდ 9% იყენებს იუთუბს როგორც მარკეტინგის პლატფორმას