5/22/2011

ის,რაც ჩემზე არ იცით...


   საკუთარი თავისადმი დამაჯერებლობა,რწმენა რომ განვიმტკიცო,საჭიროა თავი ვაიძულო,გავაკეთო ის,რისიც მეშინია-ამიტომ ყოველთვის ვცდილობ სიძნელეებს არ შევუშინდე..

  ყოველთვის მახსოვს, რომ კრიტიკა ფოსტის მტრედსა ჰგავს,რომელიც ყოველთვის უკან გვიბრუნდება,ამიტომ ვცდილობ ნაცვლად იმისა რომ გავკიცხო ადამიანები,გავუგო მათ,მივხვდე რატომ იქცევა ასე და არა სხვაგვარად..
  მე არ მჩვევია რომ ვინმეზე ცუდი ვთქვა,ყველაზე მხოლოდ კარგს ვამბობ...

   ყველას სიამოვნებს კოპლიმენტების მოსმენად-ამიტომ უხვად ვარიგებ,რადგან ერთადერთი ხერხი,რომლის მეშვეობითაც შეიძლება განავითარო კარგი თვისებები ადამიანში,არის ის,რომ საჯაროდ აღიარო მისი დადებითი თვისებები და წაახალისო..

  მე ყოველთვის ვცდილობ წარმოვიდგინო ჩემი თავი სხვის ადგილას,მივხვდე,რა სურს მეორე ადამიანს..

   სარკეში რომ ჩავიხედე და ჩემი თავი დავინახე ვთქვი: შენ მოღუშული არ უნდა იყო,შენ მუდამ უნდა იღიმებოდა და ამას ახლავე დაიწყებ..ღიმილს ხანდახან დოლარებიც მოაქვს..

როდესაც ცუდად ვარ ვიქცევი ისე თითქოს ბედნიერი ვარ და ვბედნიერდები..

ყოველთვის მახსოვს რომ,ადამიანისთვის საკუთარი სახელი ყველაზე ძვირფასი რამ არის მთელი მისი ლექსიკური მარაგიდან,ამიტომ ყველას სახელით მივმართავ..

ყოველი ადამიანი,რომელსაც მე ვხვდები,რაღაცით მაინც მჯობია მე,ამიტომ ვცდილობ მისგან ვისწავლო ის,რითაც ის მჯობნის...

კამათს ისე ვერიდები, როგორც ჩხრიალა გველს..

სიძულვის სიძულვილით კი ვერ აიცილებ,არამედ სიყვარულით-ამიტომ ყველას ვყვარობ..
      მაგრამ ამ ყველაფერს ძალდატანებით კი არ ვაკეთებ,არამედ მოდის     
                            გულიდან..ასე რომ ნუ გამაკრიტიკებთ..

Комментариев нет: