9/15/2019

ლადო ნავერიანი - პოპური (ქავერი)

ლადო ნავერიანი - პოპური (ქავერი)

Em Am C
მე ყოველთვის მოგცემ იმას რასაც მთხოვ
და შენ მოგიძღვნი ჩემს ყოველ წამს,
შემხედე თვალებში მე შენს სუნთქვას ვგრძნობ
და სანამ გიყურებ ვერ მოვიკლავ თავს
აღარაფერი მახსოვს, ვეღარაფერს ვგრძნობ
და ვერ გავუშვებ ბოლო შანსს
გეხვეწები ღმერთო ნუ მახრჩობ
სანამ ვხედავ ვერ მოვიკლავ თავს (2-ჯერ)
მე ყოველთვის მოგცემ იმას რასაც მთხოვ ,
რასაც მთხოვ ..

Em                         Am
მე ვიცი რომ შენ შეიყვარებ მთვარეს
Em                               Am
და მზეს  უპოვნი ფერს უპოვნი თვალებს
Em                               Am
და ნათელს გადააფარებ ბნელს
F                                       G
იტყვი ახალს და დაივიწყებ ძველს
მე ვიცი რომ შენ , შენ შეიყვარებ მთვარეს
და მზეს უპოვნი ფერს უპოვნი თვალებს
და ნათელს გადააფარებ ბნელს იტყვი ახალს
და დაივიწყებ ძველს..
ვიცი რომ შენ , შენ შეიყვარებ მთვარეს და მზეს
უპოვნი ფერს უპოვნი თვალებს და ნათელს ,
ნათელს გადააფარებ ბნელს
იტყვი ახალს და დაივიწყებ ძველს ...

Em                     Am         H7             Em
თბილისელო ბიჭებო ნიკოტინით გაჟღენთილებო
Em                     Am         H7             Em
გუდაური და თოვლი ოტკა დამისხი ორი
Em                                     Am           H7                    Em
ბიჭი ვარ იასამნის ქუჩიდან გოგო მყავს საკაიფო უბნიდან
Em                     Am         H7             Em
თბილისელო ბიჭებო ნიკოტინით გაჟღენთილებო
Em                    Am               H7           Em
გაუსწარით დროს შეხედე , შეხედე როგორ თოვს

Am                      Dm
მინდა ავფრინდე ჰაერშიიი
E                                    Am
ჩემს თბილისს ჩავხედო თვალებში
Am                     Dm
წვიმა და ქარი ჯაზს უკრაავს
E                                 Am
მეხი მაილ დევისს ტაშს უკრავს
Am                          Dm 
სახლში მივდივარ გაცრუებული
E                                Am
ძაან მაგარი პლანით გაბრუებული
სიყვარულს და სიხარულს არ ემუქრება სიბერე
და ამ სიმღერებს ვერას აკლებს დრო..