2/26/2019

ჯგუფი ყველა – გვიანი სერენადა

Group Kvela – Gviani serenada

Key of C

G თავიდან, რამდენი რამის Am შენთვის თქმა მინდა,
C მაგრამ ეს შემოდგომაც Cmგავიდა G გვიტოვა D7 ღრუბელი.
G სიგარეტს, სიგარეტს სიგარეტზე, სიგარეტს, სიგარეტს Am სიგარეტზე,
C სიგარეტზე Cm სიგარეტს G ვეწევი.
Cm მე შენთან ყოფნას ოცნებებში ვბედავ, G (რამდენი რამე მინდა X2)
Cm იმ ფერად სიზმრებს სიზმარში რომ ვხედავ. G (გულიდან წამოსული პირიდან ამოვიდა)
Cm ამ სიმღერას G ვერ გაიგებს Em ყველა-ვერავინ,
Am მე ამ სიმღერას D7 მხოლოდ შენ G გიძღვნი.
ვერ ვანდობ მე ჩემ თავს, შენ თავს, ჩემ თავს, ვერ ვანდობ,
როგორც სხვა ერთგან, ერთგან, ალან პომ პომ პომ პომ პარამ პომ.
მე, შენთან ყოფნას ოცნებებში ვბედავ (რამდენი რამე მინდა X2)
იმ ფერად სიზმრებს სიზმარში რომ ვხედავ. (გულიდან წამოსული პირიდან ამოვიდა)
ამ სიმღერას ვერ გაიგებს ყველა-და ვერც შენ
მე ამ სიმღერას მხოლოდ შენ გიძღვნი.
მე ამ სიმღერით ვერაფერი ვთქვი
მე ამ სიმღერით ვერ გაკოცებ შენ…