8/14/2017

hashing24.com-GE

  მიკვირს. ძალიან მიკვირს, რატომ ყიდით იაფად ბიტკოინებს ან რატომ ამბობთ რომ ასე მარტივია მისი შეგროვება?

სიყალბე და თაღლითობა, აი რას ნიშნავს ეს.

მე არც ვყიდი იაფად და არც ვაპირებ თქვენგან რამის ყიდვას.
მინდა შემოგთავაზოთ ქლაუდ მაინინგი ანუ დააბანდოთ თქვენი თანხა, გააკეთოთ ინვესტიცია და სანაცვლოდ მიითოთ შესაბამისი ბიტქოინები.

ეს არ არის სიყალბე.

მე გაწევრიანებული ვარ და საკმაოდ წარმატებით.
ვენდობი ამ საითს რადგან "BitFury" ის პარტნიორია და ასევე ვებ გვერდზე აქვს ვიზა და მასტერქარდის მხარდაჭერა, რომელიც როგორც მოგეხსენებათ ყალბ და არასანდო ვებ გვერდებს არ აქვთ. ვერც ექნებათ.

ეს არის ჩემი რეფერალ გზავნილი:

https://hashing24.com/?rid=53616c7465645f5f94e5ec2875a36184586c7ab3a2a4ec70

გაწევრიანდით, შეიძინეთ თქვენთვის მისაღები პაკეტი და დააგროვეთ ბიტქოინები.
თუ ეჭვი გეპარებათ დაგუგლეთ ან იყთუბზე შეისწავლეთ ეს საიტი და დარწმუნდით სანდოობაში, მერე გააკეთეთ ინვესტიცია, ჩემი რეფერალ ლინკის დახმარებით.