7/20/2017

გამოიმუშავე კრიპტოვალუტები ჩემთან ერთად

გამარჯობათ მეგობრებო, მე ვარ ანი და ეს კი ჩემი და ჩემი მეგობრების ბლოგსატია

  გარკვეული დროის განმავლობაში დასასვენებლად ვიყავი წასული და სამწუხაროდ არ მქინდა ინტერნეტკავშირის საშუალება, ამიტომაც გამომივიდა წყვეტა(ვერანაირად ვერ ვახერხებდი სიახლის დადებას ან რამე ახალი ინფორმაციის განთავსებას, ჩვენს ბლოგსაიტზე....
 სამაგიეროდ დავბრუნდი ენერგიით აღსავსე და გპირდებით, რომ აუცილებლად ვიაქტიურებ.. თქვენ კი დაწერეთ კომენტარები თუ გაგიხარდათ ჩემი დაბრუნება.
   სიახლე: 
ზიხარ ჩემსავით სავარძელში და თამაშობ ტელეფონით?
მაგრამ გიფიქრიათ, რომ ამ დროს ან პარალელურად თქვენ შეგიძლიათ გამოიმუშაოთ გარკვეული თანხა?

აუცილებლად დაიმახსოვრეთ ჩემი ბლოგგვერდი და გაიარეთ რეგისტრაცია თუნდაც ერთ ერთ ქვემოთჩამოთვლილ ვებ გვერდებზე და დააგროვეთ თქვენც კრიპტოვალუტა

ეს ვებ გვერდებია:


ssss   ssss

ssss   BTCClicks.com Banner

ssss


ssss



ssss ssss

ეს რეალურია, ჩემი ბიტკოინ ბალანსმა უკვე 0,05-ს გადაჭარბა