1/12/2016

ბიზნეს შეთავაზებები

ბიზნეს შეთავაზებები
მე ძალიან მოხარული ვარ, რომ დაწერა ეს წერილი, იმ იმედით, რომ აქვს კარგი საქმიანი ურთიერთობების თქვენ, ჩემი სახელი არის mr. eric daniels ყოფილი აღმასრულებელი დირექტორი ბანკის Scotland, გაერთიანებული სამეფო.
პირველ რიგში მინდა წარმოგიდგინოთ ჩემი წინადადება, დროს ჩემი ბოლო აუდიტი გასულ თვეში აღმოვაჩინე მიძინებული ანგარიში, საკრედიტო ბალანსი £ 6,000,000.00 (ექვს მილიონი ფუნტი სტერლინგი), ჩემი გამოძიება, მფლობელი განაცხადა ანგარიშზე, უცხოელი და შემდეგ აპირებს ღრმად გამოძიება გავარკვიე, რომ გარდაცვლილი გარდაიცვალა 29 აგვისტოს, 2001 წელს ავიაკატასტროფაში.
ამიტომ გთავაზობთ, ბიზნესის კეთება თქვენთან ერთად ამ ფულის მიღება ნებისმიერ თქვენს მიერ არჩეული ანგარიში, როგორც ნათესავი ან ბენეფიციარის ფონდი. ცარიელი საბანკო ანგარიშზე ამ ფულს მიიღებენ პირობით, რომ ის მოქმედებს. მე დაუკავშირდა თქვენ, რადგან, თუ ეს ფული არ გადასცეს სასწრაფოდ გარეთ, ფონდი გაიფანტება ბრიტანეთის სახაზინო როგორც მთავრობის ფონდიდან, რადგან კანონის მიერ დაწესებული ბრიტანეთის პრემიერ-მინისტრი.
გარწმუნებთ, როგორც ერთ-ერთი ბანკის აღმასრულებელი, რომ ეს ფული ამტკიცებს ნებისმიერ უცხოელს სახელი, რადგან არ არსებობს სახელი ერთვის ანგარიშის გარდაცვლილის, როგორც უახლოესი ნათესავი. გაცნობებთ, რომ ეს გარიგება არის 100% სულ რისკის უფასო და პრობლემები თავისუფალი, როგორც ფონდი არის ლეგიტიმური და არ წარმოიშვა ნარკოტიკების, ფულის გათეთრების, ტერორიზმსა ან სხვა სახის უკანონო ქმედების. კურსის წარმატებით გადაცემა ფონდის თქვენს ანგარიშზე, თქვენ მოგეცემათ 40% საერთო თანხა, ხოლო 60% იქნება ჩემთვის. თუ თქვენ დაინტერესებული ხართ, ნება მომეცით ვიცი ასე რომ მე შემიძლია რჩევა, თუ როგორ უნდა გააგრძელონ.
  თქვენი, mr. eric daniels