12/03/2010

თითქმის ყველა კუთხეზე დაიწერა ანეგდოტები და იმერლებმა რა დააშავეს…

ქუთაისელი დაბრუნდა მოგზაურობიდან:
-
დედა, დედა,დედა ეს რა ვნახე კაცო, ეს რა ვნახე!
-
სადა?
-
, ეგერ. ბუჯო ,კოსტა რიკაში.იცი,ბუჯო,ფელჩატკებს რაფრა იცმევენ ხელზე იქინე? რაფერ და ჩაყოფენ შიშველ ხელებს კაუჩუკის ხის წვენში და რო ამეიღებენ, უჟე ფელჩათკები აცვიათ. რა გაცინებს, შე კრეტინო, არ გჯერა?
-
რავა არ მჯერა, მარა წარმევიდგინე, პერეზერვატივს რაფრა იკეთებენ იქინე
———————————————————————————-
ბიჭიკია ზღვაზე ქერათმიან ქალსახუჭუჭებს”:
-
არაფერი გამოვა, მე ლესბიანკა ვარ, – ეუბნება ქალი.
-
ლესბიანკა რაია? – ეკითხება ბიჭიკია.
-
რა და, აი, ჩვენსკენ რომ ლამაზი ქალი მოდის, მე იმ ქალს ძალიან ვევასებიუხსნის ქალი.
-
მაშინ, მასე თუა, მეც ლესბიანკა ვარ, სიმონ….
———————————————————————————
ჭიჭიკია ევედრება ბიჭიკიას:
ბიჭო,შენ გამოცდილი კაცი ხარ ქალებში და რამე მოხერხებული ფინტი მასწავლე ქალების შესაბმელადო.
დათანხმდა,აბა ეხლა მიყურე და დაიმახსოვრეო
მივა გოგოსთან რომელიც წყალსა სვამს და ეუბნება:ნეტავ მაგ ჭიქათ მაქციაო..
რათაო?ეკითხება გოგო
-
შენ ტუჩებს ვეამბორებოდიოდა ასე შეაბა
-
ვა რა იოლი რამე ყოფილაო და ეგრევე მეორე გოგოს მივარადა რომელსაც ვარდი ეჭირა ხელში
ნეტავ მაგ ვარდად მაქციაო
-
რატომო?ეკითხება გოგო
რათა,რათა და მისუნავდიო
———————————————————————————-
რავა ჩეიარა, ბუჯო, შენმა ქორწილმა, მაგრააათ სიმო? მაგარი საჩუქრები მოგიტანეს, სიმონ?
-
ყველაზე ნაღდი საჩუქარი, სიმონ, ნათლიაჩემის იგი რომაა, დეიდაშვილის მამიდაშვილი, სიმონ, იმან გამიკეთა, ბუიშვილი ვიყო.
-
რაი გაჩუქა ამფერი, შე ჩემანალა, მაგ ჩემანალამ!
-
რაი, სიმონ და ჩემი სიდედრი მოწონებია ნამეტნავათ მაგ გამოსირებულს და არ მოუტაცნია, ბუჯოო?!!
————————————————————————————-
ჭიჭიკია უყვება ბიჭიკიას: – გუშინ ქორწილში ვიყავი მეჯვარედჰოდა, შუა ქორწილში გადეირია სიძე, წამოხტა ფეხზე და დედოფალს წიხლი ჩააზილა ფეხებს შორის… – მერე, მერე… – რაღა მერე, ჩააზილა და ხელი მომტეხა მაგის
————————————————————————————
ქუთაისელმა ძაღლი იყიდა.გადაწყვიტა გავწვრთნიო.აიღო ჯოხი და გადააგდო.
წადი მომიტანე!–უბრძანა ძაღლს.
ძაღლი გავარდა და მოურბენინა.
კაცმა მეორედ გადააგდო.
წადი მომიტანე!
ძარლი ტავპირისმტვრევიტ გავარდა და მოუტანა
მესამედაც გადააგდო.
წადი მომიტანე!
დაქლიავდი შე ჩემა?!გაბრაზდა ძაღლი,–ეგ ვისწავლე,შენნაირი დებილი კი არ ვარ.
———————————————————————————
დედიკო მარტალია ,რომ ამბობენ,ყველა ბავსვს თავისი მამა ჰყავსო?
კი შვილო,მარტალია
აბა,მე და ჩემს დას რატომ გავყავს ერთი მამა?
——————————————————————————-
8 როჟა გააჩერებს ტაქს და ჩაჯდებიან და გზაში ქუთეისელი მძღოლი ეკითხება ბრატცი თქვენ სვანები ხართო და ამ 8 კაცს გაუკვირდებათ ვა საიდან მიხვდიო და ეს მძღოლი ეტყვის აბა მე ტქვენი დე*** ვატი** 8 ვე ცინ რო დამიჯექით 4 ხი მაინც გადადით უკანო.
———————————————————————————-
-
არა, ძმაო, ბანდიტი მირჩევნია ცოლს, – ეუბნება ჭიჭიკია ძმაკაცს.
- რეიზა, სიმონ?
-
კაცო, ბანდიტი გეუბნება ან ფული, ან სული! აირჩევ. ცოლი კი ორივეს გთხოვს
——————————————————————————–
წამო ბიჭიკია, ზანგები გავლახოთ:
- რატომ?
-
მაინტერესებს ¨სინიაკები¨ თუ დაეტყობათ

Комментариев нет: