12/14/2022

პაატა ოდიშვილი-ჩემო სიყვარულო

 Em-Am-H7-Em X2

C-Am-H7-Em

E7-Am-H7-Em


სიყვერულს ვეძებდი მთელი ცხოვრება  მე შენ გიპოვე, ხარ საოცრება ულამაზესი როგორც ედემი მე შენს სიყვარულს, უთქმელად ვნებდები ულამაზესი, როგორც ედემი მე შენს სიყვარულს, უთქმელად ვნებდები მე შენ მიყვარხარ, უფრო და უფრო შენ ჩემო სიყვარულო ტკბილო და რთულო შენთვის მინდა მე მთელი სამყარო  როგორ მინდა რომ ხელით გატარო შენთვის მინდა მე მთელი სამყარო  როგორ მინდა რომ ხელით გატარო... მე შენ მიყვარხარ, მიყვარხარ პატარავ ცამდე მინდა რო მუდამ, სულ გვერდით მყავდე გეფერებოდე, თვალებს გიკოცნიდე და ყოველ დილით, სიყვარულს გიხსნიდე მე შენ მიყვარხარ აგაფრენ ცაში  მინდვრის ყვავილებს ჩაგაწნი თმაში და გამოგყვები წვიმაში ქარში ანგელოზი ხარ შენ, ჩემს ცხოვრებაში ხშირად ვუყვები, ნაწვიმარ ქუჩებს თუ როგორ ვნატრობ, შენს ლამაზ ტუჩებს როგორ მწყურია, შენი ფერება და შენთან ერთად, ღამის გათენება... მე შენ მიყვარხარ, ისევ და ისევ... შენ ჩემს კალაპოტს, ავსებ და ავსებ მე უშენობა სიცოცხლეს, მართმევს სიყვარულსა გთხოვ, მეტი არაფერს. მე უშენობა სიცოცხლეს, მართმევს სიყვარულსა გთხოვ, მეტი არაფერს... მე შენ მიყვარხარ, მიყვარხარ პატარავ ცამდე მინდა რო მუდამ, სულ გვერდით მყავდე გეფერებოდე, თვალებს გიკოცნიდე და ყოველ დილით, სიყვარულს გიხსნიდე.