3/19/2018

პირადად ჩემი აუხდენელი ოცნება (realshi :P)


მზემ ოთახში შემოანათა და თვალები გავახილე,გავახილე და დაგინახე,შენზე ლამაზი არავინ დამინახავს,ვიცი,ვიცი გარყვნილი ვარ,ყველაზე გარყვნილი ამ სამყაროში მაგრამ…იმ წამს ისე მომინდა შენი ჩახუტება,ჩენი კოცნა…ისეთი ლამაზი იყავი…ისეთი ლამაზი ტუჩები გქონდა…თუმცა,გული დამწყდა,არასდროს შემომხედავ,არასდროს მოგინდება ჩემი კოცნა,ჩემი ჩახუტება,ჩემი სიყვარული,არ ვიცი რატომ,ალბათ იმიტომ რომ არ ვარ შენი ოცნება…შენ რომ ჩემი ოცნება ხარ…მე შენ რომ მიყვარხარ…უნდა დავივიწყო,დავივიწყო რადგან აკრძალულია იცი? იცი როგორ მინდა ტირილი?ტირილი მინდა როცა გხედავ,ენა მებნევა როცა გხედავ,ისე მიყვარხარ რომ გეფიცები,რომც არ გიყვარდე მაინც მოვკვდები შენთვის…ვიცი უაზროა,,,უაზროა ეს ფიქრები რადგან მხოლოდ ოცნება შემიძლია…მეც ვიკეტები ფიქრებში,ოცნებებში გხატავ და ყოველ წუთს,ყოველ წამს უფრო და უფრო მიყვარდები….მიყვარდები ყველაფრით თუმცა..ვიცი,არასდროს იოცნებებ ჩემზე,მეც ალბათ არც მიყვარხარ და მხოლოდ ჩემი ოცნება მიყვარს,ჩემი ნაზი და ლამაზი ოცნება.. 
ცუდია აკრძალულია,აკრძალული ხარ მაგრამ,როგორ მინდა მოგწვდე,ნუღარ დამხედავ ზემოდან , თავი არარაობა მგონია,,ტირილი მინდა,ტირილი,…ჩემი ოცნება..ჩემი ოცნება შემიყვარდა…გთხოვ მაპატიე,მაპატიე ოცნება შენს ტუჩებზე,შენს ხელებზე ოცნება… 
ვიცი,აკრძალული ხარ…მე..მე უბრალოდ დავჯდები მარტო,სადმე კუთხეში და ავტირდები,ავტირდები და ვიოცნებებ რომ მომეხვიო და მითხრა..“ოცნებავ….