4/21/2013

მგზავრები – ბლის კუნწულას (Mgzavrebi – Blis kuntsulas)



D ____________________
 ბლის კუნწულას ჩამოვკიდებ
F#________________Hm
 გულზე ლამაზ გოგოს და
Fm___________________
 ორღობიდან უთვალთვალებ
A__________D
 კაბას ბაღის ბოლოსა
D__________________
 ნაწვიმარი მინდვრები დან
F#_____________Hm
 ცრემლს მოგიტან დილისა
Em________________
 შენი თმები მომაგონებს
A__________D
 სურნელებას იისა
D___:F#v___Hm_Fm______A
 პარა რარა რო პარა რარა რო {2ჯერ}
D_____________ F#_____ Hm
 მე სამყაროს ხომ ჩემებურად ვხედავ
Em_____________________A
 ჩემს სამყაროს ხომ ჩემი ფერი აქვს
D_____________F#_______Hm___
 მე სიყვარულს ხომ ჩემებურად ვხედავ
Em______________________A__
 ჩემს სიყვარულს ხომ შენი ფერი აქვს
D_______Hm__Em______A___
 დარ როცა ისევ დაგიჭერს გული
D_________Hm_Em__A______
 მაჩუქე სითბო და სიყვარული
D__Hm_________Em____________A
 ეს თურმე როგორ ცრემლს აფრქვევს გოგო
D_______Hm__Em________A
 მიდი და აკოცე ამ ლამაზ ღამეს

რითმი:
 ::: ბანი ან 6 ან5 ან4 და შემდეგ
 მესამე სიმი 1 და2ერთად შემდეგ ისევ მესამე