6/11/2011

ჩემს შესახებ.... ვინ ვარ მე


ბოლოს და ბოლოს გადავწყვიტე შემექმნა, დამეწერა პოსტი ჩემს შესახებ

მე ერთი ჩვეულებრივი ემბრიონი ვიყავი...
მუცელში მყუდროდ მოთავსებული და როგორც ყველა დაბადებას ველოდებოდი....

ჩემგან ნურაფერს ელოდებით... მეც ვოცნებობ:

ვოცნებობ - ბედნიერებაზე და კიდევ, ნობელის პრემიაზე

ვფიქრობ -სულ და ყველაფერზე

მძულს -ბუზები და ტარაკნები

ვნანობ -არაფერს

კმაყოფილი ვარ - ხშირად

მენატრება - უფფ... ბევრი რამ...

მსურს - სამოთხეში მოხვედრა ოდესმე...

მაღიზიანებს - ხმაური, ყაყანი და ჩლუნგიზმი

ვგრძნობ - "სენსორული" არსება ვარ. . .

მეშინია - კიბოსი, უფულობის და გაურკვევლობის

ვიცი - იმაზე ბევრად ნაკლები, ვიდრე საჭიროა, მაგრამ მე მყოფნის. . .

არ ვიცი - ყველაზე ხშირი პასუხი. . .

შემიძლია - დაგესიზმროთ, დავნამცეცდე და სულ ახლადგაღვიძებულს ვგავდე. . .

არ შემიძლია - როცა ჭკუას მასწავლიან, მოვისმინო და კიდე რაღაცეები ვგეგმო

ვმეგობრობ - ,,ჩემებთან''

ვაპატიებ - არ მიყვარს ნაპატიები ხალხი. . . თორე მე კი ვაპატიებ. . .

ვტირი - არასოდეს (ზოგჯერ გულში)

ვიცინი - გულიანად

ვეძებ- ჩემ თავს და სხვებს

ღირსი ვარ-ბედნიერების

ვკარგავ-დროს
 
  გასაგრძელებლად მიყევით ბმულს...>>> 



2 комментария:

Анонимный комментирует...

It's So Amazing!

www.giorgigigeo.com комментирует...

Thank you for the evaluation of