4/29/2011

მე მიყვარს...


   მთავარი-ჩემი ოჯახის წევრები და მეგობრები!!!  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  
მე მიყვარს FaceBook ♥ ; ახლა არ დამიწყოთ ინტერნეტზე მიჯაჭვული ხარო და ა.შ… მიყვარს და რა ვქნა მეგობრების გარეშე რომ ვერ გავძლებთ ვერავინ, ცხადია, ალბათ, და მე ჩემები აქ მყავს და რია ვქნა ამასთან, ინფორმაციას აქ ვიღებ მთელს სამყაროში მიმდინარე რაღაცებზე და… წამართვით და დამტოვეთ TV-ის ინფორმაციების იმედზე.

ჩემი ხელოვნება ♥♥♥  ისე კი ნუ გაიგებთ, რომ მე ხელოვანი ვარ. არა, სამწუხაროდ მე მხოლოდ მიყვარს… მე უბრალოდ კარგი მაყურებელი და კარგი მკითხველი ვარ… ჰო, კარგი მკითხველი. ხომ წაგიკითხავთ დოჩანაშვილის “კაცი, რომლესაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა” ? ჰოდა მე   ვარ, ვისაც ლიტერატურა უყვარს ძალიან… თუმცა, მე ბევრისგან  განსხვავებით, “ვიწრო” გაგებით არა, სულ მიყვარს ხელოვნება ♥ (მერე ცალკე აღვწერ რითი ვსულდგუმლობ ხოლმე).
  მე მართლა მიყვარს საკუთარი თავი :დ მეტყობა ჰო ეგოისტობა, არაა? ;;) ნუ, როცა ცუდად ვიქცევი, ან როცა ვზამრაცობ (აი , მაგალითად ახლა) ვერ ვიტან ხოლმე, მაგრამ ძირითადად მაინც მიყვარს ♥



გამუქდა ოცნება....VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
ჩემი პროფესია მიყვარს მე.

არაუშავს გამომივიდა ხო?
ხო მართლა ჩემი ბლოგიც მიყვარს: http://allinteres.blogspot.com

Комментариев нет: